A www.horgaszjegy.hu oldalon kell belépnünk ez az első feladat. Akinek már van horgászkártyája, az a rendszerben már szerepel, nem kell újra regisztrálni.
Belépéshez két adat kell, felhasználónév és jelszó.
Amennyiben Ön otthonában online regisztrált, úgy megadott egy email címet és beállított egy jelszót is. Ha erre a jelszóra nem emlékszik, akkor a bejelentkezés lapon az "Elfelejtett jelszó" segítségével új jelszót tud megadni.
Amennyiben egyesületi irodában, szövetségnél vagy horgászboltban regisztrált, úgy abban az esetben vagy megadta email címét az ügyintézőn keresztül a rendszernek (így ez lett a felhasználó neve) vagy ha nem, akkor a rendszer hozott létre automatikusan egyet az Ön nevéből. Pl.: horgaszjanos123
Bármelyik eset is áll fenn (email cím vagy generált felhasználó név) a kezdeti belépéshez szükséges jelszó szintén automatikusan generálódik. Két eshetőség addódik, a kezdeti jelszó vagy a horgász adószáma (ez még az első évben regisztráltak esetén valószínű) vagy a rendszer által ma generált jelszó, ami a horgász vezetékneve nagy kezdőbetűvel. ékezetek nélkül és a horgász születési éve. Pl.: Horgasz1965
Ha egyikkel sem sikerül belépni, akkor kell a kollégákat a Horgaszjegy Kft-nél keresni. Telefonszám: + 36 59 324 432
BELÉPÉST KÖVETŐEN AZ ALÁBBIAK SZERINT JÁRJON EL
A képernyő jobb felső sarkában lévő menüből válassza a "Tagságok és engedélyek" menüpontot. Itt már látja a HORGÁSZKÁRTYA KIVÁLTÁS gombot, kattintson rá!
Megjelenik egy ablak, ami arra figyelmeztet, hogy a kártya a rendszerben megadott címre fog érkezni. Amennyiben ez nem megfelelő, úgy a megújítás folyamatát hagyja félbe s látogasson el egyesületi irodáink egyikébe. Ott az ügyintézőnek van jogosultsága az adatait módosítani s egyben ha már ott van, a kártya megújításást is elvégheti. Kattintson a "Tovább a fizetésre" gombra
Ezután már az kifizetést összegző oldal jelenik meg, itt ellenőrizheti, hogy minden rendben van e, illetve a fizetési mód látható az oldal alján, hogy online bankkártyával. Kattintson a "Tovább" gombra.
Itt már a banki kifizető felület látszik. Adjuk meg bankkártyája adatait (nem feltétlen kell az Ön nevére szóló kártyával fizetni, ha nincs kártyája akkor a család más tagjátók barátjától is kérhet segítséget), majd kattintson a "Fizetés" gombra.
A tranzakció végbemegy, amelyet az alábbi üzenet formájában lát.
Ezután a rendszer válasz üzenete érkezik, hogy a kártya megújítása kifizetése sikeresen megtörtént.
De hogyan ellenőrizheti ezt?
A már korábban említett "Tagságok és engedélyek" menüpontban láthatja a horgászkártya előzményekben, hogy az állapot megváltozott "Gyártás alatt"-ra (piros négyzetben jelöltük). Így nyugodt lehet, már csak annyi dolga van, hogy várja a postán érkező új kártyáját! Ameddig megérkezik sincs probléma azzal, hogy nincs Önnél, ugyanis a megújítással egyidőben a digitális horgászkártya is megújul, így okmánya már érvényes, a kézzel fogható kártya pedig majd érkezik.
02. HORGÁSZKÁRTYA MEGÚJÍTÁS SZEMÉLYESEN
A folyamat során bármilyen problémába ütközik keressék egyesületünket bizalommal.
Rakaca-tó Horgász Egyesület ögyfélszolgálat: +36 70 161 6438
Vagy a Horgaszjegy.hu Kft ügyfélszolgálatát a + 36 59 324 432 számon!