2024-ben két állandó és egy időszakos nyitvatartású ügyfélfogadási ponton várjuk meglévő és leendő tagjainkat ügyintézésre. Állami jegy és területi jegy váltásra. Továbbra is lehetőség van horgászkártya regisztrációra, de emellett bármilyen problémába ütköznek állunk a horgászok rendelkezésésre.
Niytva tartás 2024
ÁLLAMI JEGY - TERÜLETI JEGY - HORGÁSZVIZSGA JELENTKEZÉS - TAGSÁGI ÜGYEK- HORGÁSZKÁRTYA ÜGYEK
► Egyesületi főiroda - Szalonna Petőfi utca 104.
Nyitva: Januárban, 13. és 27. Szombat 09:00 - 14:00
|
Ügyintézés:
1. tagság be-és kilépés, megújítás
2.állami jegy kiváltás
3.terültei jegyek váltása (Rakaca-vt.)
4.horgászkártya regisztráció, elveszett kártya pótlása, adatváltoztatás
5. horgászkártya megújítás
Aki rendelkezik Magyar Horgászkártyával a jegyváltás menete a következő:
1. Egyesületi tagdíj befizetése
2. Állami jegy kiadása HORINFÓ RENDSZERBŐL
3. Területi jegy kiváltása (ha váltani szándékozik) HORINFÓ RENDSZERBŐL
Aki nem regisztrált még, így nem rendelkezik horgászkártyával:
1. Horgászkártya regisztráció
2. Kiadott csekk befizetése (kártyadíj)
3. Befizetett csekkszelvény bemutatása
4. Tagdíj befizetése
5. Állami jegy kiadása HORINFÓ RENDSZERBŐL
6. Kérés szerint területi jegy kiváltása (ha váltani szándékozik) HORINFÓ RENDSZERBŐL
Minden esetben kérjük hozza magával arcképes személyi igazolványát és lakcím kártyáját!
Gyermekek, ifik regisztrációja esetén szülőt, gondviselőt rendelünk hozzá a rendszerben ezért a szülő, gondviselő igazolványára is szükség lesz.
Kérdés esetén 5 percen belül választ tudunk adni: info@ratohe.hu címre írt levelükre.