Magyar Horgászkártya Regisztráció
Egyesületünk is - mint a regisztrációban részt vevő hivatalos partner - lehetőséget biztosít a Magyar Horgászkártya és azzal kapcsolatos regisztráció elvégzésében! Minden regisztrálni vágyó horgásztársunkat várjuk egyesületünk irodájában! (3754 Szalonna Petőfi utca 104.)
Egyesületi irodánk már a téli nyitvatartási rendben várja vendégeit minden szombaton 09:00-tól 15:00-ig
MAGYAR HORGÁSZKÁRTYA REGISZTRÁCIÓ
Az ügyintézés alatt lehetőség van a
Magyar Horgászkártya igénylésére, valamint
Fogási Naplók leadására,
tagsági ügyintézésre!
A Magyar Horgászkártya igényléséhez feltétlen szükséges a horgász adókártyája (adószám nem elég), amely olvasható, és ép legyen! A regisztráció folyamán ezt digitalizálnunk, szkennelnünk kell, ezért fontos a kártya épsége!
A regisztráció során felvesszük a rendszerbe a horgász adatait, majd kiállítjuk a kártya díját bekérő csekkszelvényt, amely befizetésére a horgásznak 2 hét áll rendelkezésre. Ha befizettük a csekket, nincs már más teendő! Nem kötelező bemutatni a befizetést igazoló szelvényt!
FOGÁSI NAPLÓ
A fogási naplók leadása folyamatos. A naplókat az új HORINFÓ (SZÁK rendszert felváltva) rendszerben rögzítjük!
Idén is
FONTOS felhívnunk a figyelmet arra, hogy a naplók leadási határideje 2019.február 28.
A február 28-a után leadott naplók már a szankciós 4200,- Ft összegű állami jegyet vonják maguk után, ugyanez a helyzet az időben leadott, de nem összesített naplók esetén is!
A napló helyes kitöltéséről útmutatót készítettünk el, ez itt található, KATTINTSON IDE!
Kérdéseivel, kérésével forduljanak hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!
Személyesen: 3754 Szalonna Petőfi utca 104. nyitva: szombaton 09:00-15:00
Telefon: Horgászkártya vonal: 06 70 576 3740
Iroda (csak ügyfélfogadási időben): 06 48 458 097
Email: info@ratohe.hu
Forrás:
Kép:
Elérhetőség: info@ratohe.hu